Centra Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec w kampanii

PRÔM Peakside ROS Outlet Management zrealizował sesję zdjęciową dla swoich centrów z udziałem londyńskiego fotografa John-Paul Pietrus i modeli znanych ze współpracy z największymi na świecie domami mody.

Do udziału w sesji zdjęciowej zaproszono osoby współpracujące na co dzień z największymi domami mody na świecie. Za wykonanie fotografii odpowiadał John-Paul Pietrus, który w swojej pracy realizuje zarówno projekty artystyczne, jak i komercyjne.

Twarzami kampanii centrów Designer Outlet są międzynarodowe modelki i modele wybierani do współpracy przez znane na całym świecie marki premium. Na zdjęciach znaleźli się Flávia Lucini, Jordan Rand oraz Aurelien Muller.

Pierwsza kampania reklamowa, w której można zobaczyć efekty sesji zdjęciowej, ruszyła we wrześniu. Dla podkreślenia indywidualnego charakteru zdjęć oraz uzupełnienia przekazu, do fotografii zostaną dołączone ilustracje w postaci szkiców, m.in. centrów Designer Outlet.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }