Puchatek z licencją Angry Birds 2

Już niedługo na ekranach kin pojawi się kolejna odsłona tej kultowej serii filmów. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną edycję ze specjalną grafiką i naklejkami.

Limitowana edycja opakowań Puchatka wyróżnia się grafiką z postaciami z filmu „Angry Birds 2”, a w każdym takim promocyjnym opakowaniu można znaleźć naklejki z bohaterami. Łącznie można zebrać komplet 8  naklejek.

Akcji towarzyszy kampania digitalowa.

Licencyjne opakowania pojawiły się w wariancie 300 i 600 g.

Puchatek gwarantuje czekoladowy smak stworzony z myślą o dzieciach. Zawiera minerały, jak wapń, cynk i magnez oraz 10 witamin, co jest niezwykle istotne dla prawidłowego rozwoju dziecka. Doskonały na śniadanie, idealnie łączy się z ciepłym i zimnym mlekiem.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }