Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy

ETi startuje z kampanią reklamową Dare - marki wafli w czekoladzie deserowej.

Produkt pojawi się w spotach telewizyjnych, których bohaterem jest czarna pantera symbolizująca intensywne doznania smakowe towarzyszące każdemu kęsowi wafla.

Jej obecność podkreśli też odważny charakter produktów, które w unikalny sposób łączą kruchy wafelek, aksamitny krem kakaowy i ciemną czekoladę.

Emisja spotów wspierana będzie promocją w mediach, Internecie oraz w sklepach.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }