Prevital znowu w telewizji

Chcąc zwiększyć zainteresowanie i umocnić wizerunek marki wśród właścicieli kotów, producent postanowił, tak jak w ubiegłym roku, przeprowadzić kampanię reklamową w wiodących ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m. in. TVP, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych.

Celem kampanii jest dotarcie do naszej grupy docelowej, czyli do kobiet w wieku powyżej 30 lat posiadających kota. Reklama będzie emitowana w najlepszym czasie antenowym przy programach takich jak prognoza pogody, wiadomości, filmy oraz seriale.

Kampania wystartowała 2 września i będzie trwała do połowy października. To doskonała okazja, aby wykorzystać tego typu wsparcie do zwiększenia sprzedaży.

Zeszłoroczna kampania wygenerowała aż 222% wzrostu sprzedaży saszetek PreVital, tym samym ustanawiając rekord wśród 10 największych marek karm dla kotów w Polsce.

PreVital to wysokiej jakości, doskonale zbilansowana karma dla kotów, bogata w witaminy i substancje mineralne, pokrywająca dzienne zapotrzebowanie energetyczne. Soczyste, mięsne fileciki zawierają aż 82% mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego. Marka Prevital oferuje szerokie portfolio karm suchych i mokrych w postaci puszek i saszetek oraz jako jedyni na rynku przygotowaliśmy pełen asortyment karm dla kotów sterylizowanych.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }