Südzucker Polska. Cukier Królewski

W nowej odsłonie.

Marka wprowadza na rynek nowe opakowania, w których będzie jeszcze więcej charakterystycznej, królewskiej czerwieni.

Marka przed wprowadzeniem na rynek nowych opakowań zapytała konsumentów o opinię na temat nowej szaty graficznej. Pytanie brzmiało, czy Cukier Królewski w odświeżonej wersji podoba im się bardziej od obecnego wyglądu i co najbardziej ich w nowych opakowaniach zainteresowało.

Ponad 75% ankietowanych uznało, że następnym razem, będąc na zakupach, wybraliby właśnie cukier w nowej paczce. Pytane osoby zdecydowanie pozytywnie przyjęły fakt zachowania szaty graficznej z charakterystyczną czerwono białą kolorystyką, a także nowy mocny element obecny na opakowaniach – podkreślenie lokalności produktu i jego naturalne pochodzenie.

Aby dowiedzieć się więcej o marce wystarczy zeskanować kod QR, znajdujący się na tyle opakowania. Konsumenci zostaną przeniesieni do świata Cukru Królewskiego, będą mogli zapoznać się z tajnikami uprawy buraków, produkcji samego cukru jak i mnóstwem inspiracji kulinarnych.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }