Lidl z kampanią na Instagramie

Sieć wykorzystuje w niej format instastory i zjawisko ASMR. Obecnie Instagramowy kanał Lidla obserwuje już ponad 150 tys. osób.

Instagramowa kampania została podzielona na dwie części – oprócz zjawiska ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), Lidl posłuży się efektem slow motion. Dzięki oglądaniu produktów w zwolnionym tempie będziemy mieć dodatkową okazję do skupienia się na aspektach wizualnych i estetycznych.

Obecnie Instagramowy kanał Lidla obserwuje już ponad 150 tys. osób i to właśnie z jego pomocą sieć będzie promowała produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach.

Kampanię można śledzić na Instagramowym kanale @lidlpolska, gdzie codziennie będą pojawiały się nowe Instastories przedstawiające poszczególne produkty. Kolejnym elementem kampanii będą działania prowadzone w serwisie Facebook.

Za pomysł kreatywny, kreację, produkcję contentu oraz planowanie i zakup mediów na platformach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland. Za produkcję video contentu odpowiada dom produkcyjny Joho.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }