Frosta z nietypową akcją

Aby zwrócić uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie akwenów morskich oraz plaż, producent przygotował Food Truck HOT&cold by Frosta for the Oceans, który 14 września pojawił się w Poznaniu na Nocnym Targu Towarzyskim, a 15 września na Warszawskim Festiwalu Konesera.

Każdy, kto odwiedził food trucka, mógł skosztować takich potraw jak: burgery ze Złotymi Paluszkami Rybnymi, Mexican Chicken burrito z musem z czerwonej fasoli i serem oraz Vegetable Curry z tortillą.
 
Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans, zajmującej się ochroną mórz i oceanów. Podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera, Frostę wspierali znani influencerzy: Olga Frycz oraz Modny Tata.
 
Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.
Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }