IKEA usprawnia obsługę zamówień

Jest to możliwe m.in. dzięki współpracy z GLS. Firma kurierska realizuje dostawy z magazynu firmy 3LP, który obsługuje sklep sieci i zapewnia coraz bardziej spersonalizowane rozwiązania dostaw.

GLS dostarcza paczki z Parcel Unit, czyli jednostki logistycznej sieci IKEA dostosowanej do obsługi sprzedaży online a zlokalizowanej jest w Siechnicach pod Wrocławiem.

Przesyłki ważą do 30 kg, ponieważ wśród dostępnych tam 6 tys. produktów są przede wszystkim małe meble i różnego rodzaju akcesoria.

Cały proces logistyczny w Parcel Unit zaprojektowany jest tak, by sprawnie obsługiwać zwiększającą się liczbę zamówień online. Zautomatyzowany system pozwala na kompletowanie zamówień w tempie nawet do 2 tys. sztuk produktów na godzinę. Kluczowym elementem tego procesu jest również szybka i sprawna dostawa gotowej paczki do odbiorcy końcowego – a umożliwia to właśnie współpraca z GLS.

– Nasza gęsta i sprawna sieć logistyczna gwarantuje krótki czas dostawy. Istotny jest też fakt, że zapewniamy coraz bardziej spersonalizowane rozwiązania dostaw na tzw. ostatniej mili. Sukcesywnie wprowadzamy nowe funkcjonalności i dostosowujemy nasze usługi do zmieniających się oczekiwań klientów, w tym coraz bardziej mobilnego stylu życia. Elastyczne podejście pozwala nam realizować dostawy jeszcze efektywniej – podkreśla Małgorzata Markowska, kierownik działu marketingu w GLS Poland.

Grupa GLS to jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek. Cała sieć operatora, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 41 krajów w Europie. Firma działa też na rynkach w USA i Kanadzie.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }