"Nasz Danone jest dla Ciebie"

Pod takim hasłem grupa spółek Danone wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom.

To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom, Danone podkreśla ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju, z którego firma jest znana.

Nowy spot portretuje pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy to, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym. Kampania wizerunkowa ruszyła 17 września. Spot z udziałem pracowników emitowany jest na YouTube. Działania komunikacyjne prowadzone są również na oficjalnych profilach DANONE – na Facebooku (PracawGrupieDanone) i Linkedin (Danone).

Celem pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, było przede wszystkim zbudowanie świadomości nt. grupy spółek Danone jako pracodawcy i zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w niezwykle zróżnicowanym środowisku biznesowym.

Kampania przygotowana została przez wewnętrzny zespół Danone odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji - Uszka w barszczu.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }