Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola.

W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

W ramach kampanii, agencja Ogilvy we współpracy z Not To Scale oraz Imaginarium Studios Andy'ego Serkisa stworzyła spot, koncentrujący się na charakterystycznej i atrakcyjnej identyfikacji wizualnej Coca-Cola Energy. Motywem przewodnim są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem „Poczuj pozytywną energię”. W reklamie wykorzystano choreografię Natricii Bernard oraz taneczny utwór „Circle Up” autorstwa Party Favor z udziałem Bipolar Sunshine.

Od września polską odsłonę spotu można zobaczyć w telewizji, internecie oraz kinach. Za jej adaptację na nasz rynek odpowiada McCann Worldgroup.

Nowość będzie cieszyła się także silną promocją w digitalu, kampanią OOH oraz w punktach sprzedaży. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }