Perwoll w kampanii #RethinkFashion

Akcja, której ambasadorką jest Maja Sablewska, ma na celu edukację w obszarze odpowiedzialnej konsumpcji ubrań.

- Perwoll to marka, która nieodłącznie kojarzy się z modą. W tej branży w ostatnich latach dużo mówi się o trendzie slow fashion, który wyrasta z szerszej idei odpowiedzialnej konsumpcji. Stąd nasza kampania #RethinkFashion, którą realizujemy we współpracy z ambasadorką marki, Mają Sablewską. Przekonujemy
w niej, że nie trzeba mieć dziesiątek ubrań w szafie, wystarczy kilka, ale dobrze dobranych, o które umiemy odpowiednio zadbać - podkreśla Wioleta Adamiec, junior brand manager w firmie Henkel Polska, która odpowiada za komunikację marketingową marki Perwoll, oferującej serię specjalistycznych środków do prania.

Na dedykowanej podstronie akcji www.perwoll.pl/rethinkfashion konsumenci mogą znaleźć wiele porad dotyczących filozofii slow fashion. Na potrzeby kampanii powstał cykl vlogów w serwisie YouTube, w których Maja Sablewska, współpracująca z marką Perwoll od 6 lat, zdradza swoją filozofię mody, bliską nurtowi slow fashion.

Kampania edukacyjna #RethinkFashion marki Perwoll wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej firmy Henkel. Firma dąży do ograniczania śladu środowiskowego własnych operacji biznesowych, a także chce oferować klientom i konsumentom produkty, które umożliwiają im zmniejszanie ich własnego śladu środowiskowego. Ważną częścią odpowiedzialności firmy jest także skuteczna edukacja konsumencka.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }