Wygraj łazienkę swoich marzeń

16 września, w ramach jesiennej kampanii, marka Carex rusza z nową loterią dla swoich klientów.

Aby wziąć w niej udział wystarczy zakupić dowolne mydło antybakteryjne Carex i zarejestrować dowód zakupu na specjalnie dedykowanej stronie.

Do wygrania są 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości 10 000 zł każdy oraz nagrody dodatkowe – bony zakupowe do Home & You o wartości 50 zł.

Akcja potrwa do 31 października, a losowanie nagród odbędzie się w dniach 3 października, 17 października oraz 5 listopada.

Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u oraz
w Google AdWords. Loteria będzie komunikowana poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży.

Za ideę kreatywną i całościową realizację kampanii odpowiada agencja Tailor Made PR. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska S.A. jest agencja i360.

Szczegóły na www.nawyciagnieciereki.pl.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }