ASM Group otwiera unikalny pop-up store w Essen

Innowacyjny, interaktywny sklep otwarty w Niemczech pod egidą giełdowego ASM Group ma być początkiem nowej gałęzi biznesowej spółki. Partnerem przedsięwzięcia jest ECE, należący do słynnej rodziny Otto, zarządcy sieci 195 wielkopowierzchniowych centrów handlowych w całej Europie.

Zlokalizowany w prestiżowym miejscu w centrum handlowym w Essen stacjonarny park doświadczeń „It's All About Stories” umożliwia markom prezentację swoich produktów w stylu showroomów oraz zmianę asortymentu w 8-tygodniowych interwałach tematycznych.

We wrześniu i październiku królują tam gadżety technologiczne, a prym wiodą uznane marki, m.in. AEG, Ecovags, Fitbit, Hama, Mark E czy Sony. W kolejnych miesiącach pojawią się takie motywy jak rodzina, wygodny dom, outdoor, sport czy podróże. Park doznań na powierzchni ponad 500 mkw. to także strefy interaktywne, „dotknij i wypróbuj”, warsztaty, prezentacje oraz rozrywka.

- Ta nowa inicjatywa międzynarodowej platformy sprzedażowej ASM Group Europe dostarcza konsumentom niezapomnianych, niespotykanych dotąd doznań zakupowych. Dajemy im to, czego nie mogą dać zakupy przez internet i w przeciętnym sklepie – mówi Adam Stańczak, założyciel i prezes zarządu ASM Group. - To pełne zaangażowanie zmysłów, możliwość wypróbowania produktów oraz bezpośredni kontakt z markami. Firmy zaś otrzymują od nas w pełni zintegrowane rozwiązania, umożliwiające zwiększenie sprzedaży i możliwość sprawnego i elastycznego wprowadzenia produktów na nowy rynek – tłumaczy.

Dodaje przy tym, że sklep w Essen to – w razie powodzenia tego pilotażowego projektu - pierwsza z wielu tego typu inwestycji ASM w Europie.

Motyw przewodni, a z nim asortyment „It's All About Stories” będzie się zmieniał co dwa miesiące. Partnerzy będą mogli prezentować swoje produkty w elastycznie konfigurowalnej przestrzeni w ramach umów krótkookresowych, a przestrzeń może być rezerwowana na wyłączność lub współdzielona z uzupełniającymi się sprzedawcami.

- Projekt w Essen to efekt wielomiesięcznych przygotowań wsparty przez szanowanego partnera i nasze wcześniejsze akwizycje w regionie DACH. Nasze wspólne, zdobyte tu doświadczenie ma procentować w przyszłości. Razem chcemy zmieniać oblicze współczesnego handlu – zapowiada Adam Stańczak.

Podkreśla, że wielofunkcyjny, modułowy układ powierzchni 540 mkw. w Essen pozwala na wszechstronną prezentację marki w styczności z klientem poprzez Strefę Doświadczeń z możliwością prowadzenia warsztatów i bezpośredniego kontaktu z produktami. Są tam także Scena, która może być wykorzystywana do prezentacji oraz na eventy, Kawiarnia ze Strefą Relaksu, Przestrzeń do Pracy czy sekcja Dotknij i Wypróbuj. Sklep oferuje także salę konferencyjną B2B do prowadzenia spotkań biznesowych.

ASM Group Europe to europejski business hub Grupy Kapitałowej ASM Group SA pomagający firmom i markom w zwiększeniu sprzedaży na rynkach europejskich na wszystkich etapach i we wszystkich kanałach kontaktu z klientem. Sklep „It’s All About Stories” to kolejny krok spółki na arenie europejskiej. W zeszłym roku przejęła ona 96,2% udziałów grupy Vertikom działającej w obszarze DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), głównego członka grupy ESI (The European Sales Influence Group) obsługującej 20 rynków europejskich.

Dzięki współpracy z europejskimi partnerami ASM Group oferuje firmom pełny i zindywidualizowany pakiet usług z całościowym podejściem marketingowym (tzw. 360° marketing) obejmujący m.in. outsourcing sił sprzedaży, sprzedaż i e-commerce, marketing, obsługę komunikacyjną i PR, jak również doradztwo strategiczne w zakresie ekspansji na rynki międzynarodowe oraz usługi uruchamiające sprzedaż i dystrybucję produktów.

ECE to firma rodzinna założona przez pioniera sprzedaży wysyłkowej, prof. Wernera Otto. ECE jest developerem i operatorem centrów handlowych, realizującym duże projekty na rynku nieruchomości, takie jak siedziby firm, budynki biurowe i przemysłowe, centra logistyczne, hotele oraz strefy miejskie. ECE jest obecny w 11 krajach i zarządza 195 centrami handlowymi.

 

Katarzyna Pierzchała 2961 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }