Grupa Maspex. Caprio

Odświeża swoją ofertę.

Marka zmieniła logo oraz opakowania i odświeżyła swoją ofertę. Ulubione smaki Polaków teraz dostępne są w nowej szacie graficznej. Apetyczne wizualizacje owoców zachęcają do spróbowania orzeźwiających propozycji. Nowy layout jest przejrzysty, wyróżnia się połączeniem nowoczesnego designu i efektownej estetyki.

Do oferty dołączyły także dwie nowości. Napoje Jabłko-Mango to połączenie tradycyjnego smaku z najpopularniejszą obecnie odsłoną egzotyki. Napoje Jabłko-Truskawka to z kolei propozycja łącząca dwa owoce niezmiennie uwielbiane przez Polaków.

Nowości dołączyły do dostępnych dotychczas w ofercie: Czarna Porzeczka, Jabłko, Jabłko-Malina, Jabłko-Aronia-Wiśnia, Pomarańcza, Multiwitamina.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }