Nowości w marce własnej Lewiatana

W ostatnich tygodniach w sklepach Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan pojawiły się nowe produkty chemiczne marki własnej Lewiatan, a znane klientom proszki do prania zyskały lepszy skład.

Jedną z nowości w portfolio marek własnych Lewiatan są kapsułki Lamal do prania białych ubrań. Ten rodzaj środka piorącego coraz częściej zastępuje proszki czy płyny. W kapsułkach Lamal zostały zastosowane specjalne enzymy, dzięki którym produkt jest skuteczny już w niskich temperaturach.

Udoskonalony skład i nową szatę graficzną zyskała także cała linia proszków do prania Lamal. Zmniejszone zostały ich gramatury — 420 g zamiast 600 g oraz 2,1 kg zamiast 3 kg. Pozwala na to lepsza, skoncentrowana formuła. W składzie znalazły się enzymy, które skutecznie usuwają plamy z kawy, herbaty, krwi, trawy, owoców, czekolady czy tłuszczów.

Proszki działają już w niskich temperaturach – od 20°C od 30°C. Nie zawierają też zeolitów ani fosforanów, przez co są bardziej przyjazne dla środowiska. Użyte zostały natomiast składniki, które ułatwiają prasowanie i chronią pralkę przed osadzaniem się kamienia.

Kuchenną nowością w ofercie marki własnej Lewiatan są zmywaki do powierzchni delikatnych i teflonu. Dzięki zastosowaniu specjalnej, metalowej siateczki są bardzo wytrzymałe, a jednocześnie nie niszczą czyszczonych powierzchni. Sprawdzają się podczas usuwania uporczywych zabrudzeń i przypaleń z garnków, delikatnych szklanych powierzchni naczyń oraz patelni z teflonową powłoką.

Pierwsze produkty marki własnej Lewiatan zostały wprowadzone w 2001 r. Obecnie sieć ma ich ponad 450.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia działalności. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza około 3.200 placówek handlowych. Wśród nich jest około 430 supermarketów (powyżej 300 mkw.), ponad 1800 dużych sklepów, około 900 placówek średniej wielkości oraz mniej niż 40 małych sklepów. Łączne obroty w 2018 roku przekroczyły 12,5 mld zł.

Katarzyna Pierzchała 2961 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }