Kinga Rusin o sukcesie marki Pat&Rub

Właścicielka marki ekokosmetyków oraz prowadząca "Dzień Dobry TVN" pochwaliła się na swoim Istagramie wynikami finansowymi.

Ponad 28 mln zł sprzedaży, ponad 100 tys. klientów, tysiące komentarzy w mediach społecznościowych miesięcznie. - Tak wyglądał 2018 r. dla naszej marki Pat&Rub (sprzedaż online: www.patandrub.eu a stacjonarnie Sephora). Ponieważ firmy publikują sprawozdania finansowe za poprzedni rok coraz więcej dziennikarzy, ale i fanów prosi nas o podsumowanie i pyta o źródła sukcesu, stąd ten osobisty komentarz - czytamy na Instagramie Kingi Rusin.

Właścicielka marki informuje, że większość środków firmy zostanie przeznaczonych na ulepszanie produkcji, wyszukiwanie składników oraz poszukiwanie nowych technologii.

- Dzięki dobrym wynikom finansowy będziemy kontynuować nasze osobiste działania dla dobra publicznego, pożytecznych inicjatyw. Będziemy nadal przeznaczać środki na działalność społeczną. Chcemy bowiem budować i wspierać świat wartości. Przed nami wiele wyzwań i projektów zarówno biznesowych jak i społecznych. Dzięki Wam wszystkim chcemy dalej być pasjonatami z misją - informuje Kinga Rusin.

Marka Pat&Rub jest na rynku od 11 lat. Od tego czasu wprowadziła kilka generacji kosmetyków, nieustannie się rozwija, jest na bieżąco ze światowymi trendami i z najnowszymi odkryciami.

Źródło i zdjęcie: Instagram Kingi Rusin

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }