Business Insider TRENDS FESTIVAL 2-3 października w Warszawie

2 i 3 października odbędzie się Business Insider TRENDS FESTIVAL, międzynarodowa konferencja, na której będą omawiane trendy na globalnym rynku.

W trakcie wydarzenia światowej klasy eksperci odpowiedzą, jak zmienia się współczesny świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia oraz czym będzie żył świat w kolejnych latach. Ponad 120 speakerów wystąpi na 4 scenach tematycznych: Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz Media i Marketing. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Business Insider Polska.

Pierwsza scena będzie poświęcona zagadnieniom z obszaru Global Economy, druga – Life Science,  trzecia – Business 4.0 i czwarta – Media i Marketing. Na każdej nich zaplanowano wystąpienia zaproszonych gości, debaty, a także warsztaty i bloki tematyczne.

Wśród gwiazd obecnych na konferencji jest Henry Blodget, założyciel Business Insider, który swoją prezentacją otworzy pierwszy dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL, a także Hannes Schmid, milioner, fotograf i filantrop, założyciel organizacji Smiling Gecko.  Drugi dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL otworzy Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks oraz Taavi Kotka, pierwszy minister odpowiedzialny za transformację cyfrową w Estonii. Drugiego dnia wydarzenia wystąpi także Pascal Kaufman, neurobiolog i ekspert od sztucznej inteligencji oraz Mark T. Hoffmann, kryminolog i psycholog biznesu.

Ważną częścią sceny Global Economy jest blok tematyczny poświęcony Chinom. Poprowadzą go Jacob Lovén i Tom Xiong, producenci z Den Digitala Draken – największego w Skandynawii podcastu poświęconego nowinkom technologicznym prosto z Chin oraz jednego z większych anglojęzycznych podcastów poświęconych tej samej tematyce. Prowadzący na przykładach zaprezentują, w jaki sposób innowacje z Azji, głównie z Chin, zmieniają świat, a także łączą go z większymi trendami zachodzącymi na świecie, w sposób zasadniczy oddziałując na rynki zachodnie. W bloku tematycznym o Chinach wystąpi także Haiwen Chen z firmy Alibaba oraz Tingting Fang z JudyDoll.

Na kolejnej scenie - Life Science - będzie można dowiedzieć się m.in. czym jest VUCA world oraz czemu fińskie określnie „sisu” jest sexy, a także co może wnieść do skutecznego managementu system żywienia piłkarzy stosowany w Borussii Dortmund. Te i inne tematy związane z aktualnymi wyzwaniami i trendami w zarządzaniu będą poruszane przez zaproszonych mówców z Polski i zagranicy. Na Life Science będzie można posłuchać m.in. Igora Bogicevica z Seven Bridges, twórcy rozwiązań IT oraz trendów w biotechnologii, Anny Wójcickiej z Warsaw Genomics oraz Urosa Sikimica z 3Lateral’s oraz Vanessy Oertzen-Hagemann, specjalistki ds. żywienia w Borussii Dortmund FC, a także Roba Blackie z RBDS z wystąpieniem „Effective Communication by Donald Trump – How to Move the World Economy with a Tweet and How to Defend Youself Against It”.

W ramach sceny Life Science zostanie poruszony również temat przywództwa w biznesie, który pojawi się w bloku tematycznym Leadership. W Leadership wezmie udział m.in. Ylva M Andersson z May Strategies z prezentacją „Are you ready to take decision in 208 sec.?” oraz John Lynch, który opowie, jak przywódzwo ratuje biznes i zmienia życie.

Na scenie Business 4.0 uczestnicy zobaczą m.in. Ingo Ruebe z BOTLabs, firmy chcącej przywrócić zaufanie i demokratyzację internetu; Sonię Wędrychowicz, liderkę w dziedzinie transformacji cyfrowej z 25-letnim doświadczeniem w Europie, Azji i USA oraz Rafała Kuklińskiego z Amazon Web Service.

Scena Media i Marketing zgromadzi specjalistów marketingu i komunikacji z całego świata. Wystąpią na niej m.in. Lars Silberbauer z MTV (Viacom), który opowie o nowej generacji influencer marketingu; Gerard Crichlow z BBDO, który ma globalne doświadczenie w zakresie public relations, mediów cyfrowych, mediów społecznościowych oraz marki i strategii kulturowej; Dawid Szczepaniak z VML, który przedstawi najgłośniejsze kampanie, kształtujące przyszłość komunikacji o kobietach i do kobiet oraz Michał Rejent i Eliza Minetti (PLNY LALA) z zagadnieniem „Why Women Love to Hate Pink”.

W ramach sceny Media i Marketing zaplanowano blok tematyczny Women Power. Całą scenę Media i Marketing wspiera merytorycznie Impact Day – od lat wydarzenie obowiązkowe w kalendarzu każdego marketera, stwarzające okazję do podniesienia kwalifikacji, wymiany doświadczeń i poznania wybitnych specjalistów z branży marketingowej i mediowej. Blok Women Power, skoncentrowany na kobietach w komunikacji marketingowej, zachęci zebraną publiczność, aby wraz z prelegentami wspólnie przeanalizować wiodące trendy w komunikacji skierowanej do kobiet w Polsce i na świecie. Uczestnicy, bazując na najnowszych badaniach, będą dyskutować, w jaki sposób kształtować swoje strategie, aby docierać do różnorodnych grup konsumentek efektywnie oraz jak budować ich lojalność.

Pod adresem: https://trendsfestival.pl/agenda/dzien-1/ można znaleźć tematy prezentacji, sylwetki prelegentów, a także podział na cztery sceny tematyczne wydarzenia.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: https://trendsfestival.pl   

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }