Sieć RTV Euro AGD przebudowała marketing

Nowe oczekiwania konsumentów wymusiła na sieci duże zmiany, także pod kątem personalnym.

Dynamiczne zmiany na rynku sprzętu elektronicznego, silna konkurencja oraz globalne trendy konsumenckie stały się istotnym impulsem do zmian w obszarze marketingu RTV Euro AGD, poinformowała sieć. 

- Klient w ostatnim czasie bardzo się zmienił: jest świadomy, wyedukowany, korzysta z informacji, analiz produktowych i rekomendacji, dzięki internetowi ma dostęp do bardzo szerokiej wiedzy – tłumaczy Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD. – Żeby docierać do takich klientów musimy tworzyć konsekwentny przekaz, który wyróżni się na rynku i pokaże nasze technologiczne atuty - mówi. 

I wyjaśnia, że mając tę świadomość firma konsekwentnie wprowadzała w ostatnim czasie strategię marketingu 360 stopni i budowała strukturę, która zapewni skuteczną realizację tej strategii. - A to oznaczało nieuchronne zmiany, także personalne. Cieszę się, że obecnie mamy zespół, który doskonale rozumie nowy kierunek i jest w stanie z zaangażowaniem go realizować. Zależało mi, żeby w marketingu pracowali ludzie z pasją i entuzjazmem, bo tylko dzięki temu mogą powstać unikalne, nowatorskie pomysły - podkreśla. 

Efekty nowego podejścia do komunikacji i do obsługi klienta można już obserwować w sklepie Euro w warszawskiej Galerii Młociny, w którym nie ma już wyraźnego podziału na online i offline. W zamian technologie i rozwiązania z obu kanałów przenikają się, żeby stworzyć przestrzeń maksymalnie przyjazną dla klienta. Z tego względu doradcy w sklepie Euro w Galerii Młociny są wyposażeni w tablety i łączność bezprzewodową, co pozwala jeszcze szybciej i sprawniej reagować na zapytania i potrzeby kupujących.

Dodatkowo w salonie na Młocinach wprowadzono ekrany digital signage, na których emitowane są materiały marketingowe, prezentujące ofertę produktową w lekkim, nowoczesnym ujęciu, aby klienci w sklepie mogli zapoznać się z nowościami produktowymi i zainspirować rozwiązaniami technologicznymi.

– Dzięki wprowadzeniu bardziej emocjonalnego przekazu jesteśmy w stanie efektywniej dotrzeć z informacjami, a także właściwie wykorzystać potencjał i możliwości nośników DOOH - wyjaśnia Wachowicz.

Gruntownie zmieniona została także stylistyka katalogów dostępnych w sklepach, a materiały na stronie www są systematycznie unowocześniane.

RTV Euro AGD dysponuje obecnie siecią 282 sklepów stacjonarnych w 179 miastach Polski i sklepem internetowym, oferuje także możliwość zakupów przez telefon.

 

Ilona Mrozowska 3336 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }