Biedronka partnerem French Touch

Po raz pierwszy sieć dyskontów uczestniczy w akcji promowania francuskich produktów.

W poprzednich edycjach agencja Cryptone, organizator French Touch współpracowała w Polsce z Carrefourem. Od 12 do 31 października br. we wszystkich sklepach Biedronki eksponowane będą produkty pochodzące z Francji.: sery, słodycze, wina i kosmetyki.

Akcja obejmuje zasięgiem całą Polskę, a głównymi partnerami obok Biedronki są Bonduelle oraz Lactalis z marką President.

W sieci sklepów wolnocłowych Aelia Duty Free w czasie trwania akcji dostępne będą w specjalnych cenach francuskie produkty tj. wina, szampany, a także perfumy W asortymencie sieci salonków prasowych znajdą się fksiążki francuskich pisarzy. Do akcji przystąpiły także salon La Biosthétique, Clarins Beauty Spa, Mollon Pro, Promod, Sofitel, Veepee i Ślimaki Zdrowo Zakręcone, Muzeum Wódki oraz Batida.

W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 60 partnerów. Dla konsumentów organizatorzy przygotowali bezpłatną aplikację French Touch (w Google Play i App Store), konto na FB, a także stronę internetową. Na niej dostępny będzie magazyn La Belle Vie, jego drukowaną wersję bezpłatnie zaoferują sieci Relay, InMedio, Aelia Duty Free w największych miastach Polski.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }