Tymbark. Do ostatniej kropli!
To najnowsza kampania marki.
Kampanię uzupełniają dwa krótkie spoty prezentujące główną przewagę nowego opakowania – bezproblemowe i wygodne wylewanie soku do końca, bez konieczności potrząsania czy rozcinania kartonu.
Towarzyszą jej także działania digitalowe i komunikacja w social mediach.
Kształt nowego kartonu soków Tymbark oraz umiejscowienie korka w jego górnej części daje możliwość wylewania z niego soku lub nektaru do ostatniej kropli. Ułatwia też otwieranie oraz nalewanie zawartości bez rozchlapywania. Nowe kartony to wygoda i funkcjonalność, a co więcej także unikalny design, dzięki któremu przyciągają wzrok na sklepowych półkach.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze