Tymbark. Do ostatniej kropli!

To najnowsza kampania marki.

Już od pierwszych sekund spotu obserwujemy poruszającą drogę małej bohaterki na dno kartonu. Dramatyczną podróż ilustruje hitowy kawałek lat 70. - All By Myself autorstwa Erica Carmena, który podkreśla przeżycia samotnej kropli.

Kampanię uzupełniają dwa krótkie spoty prezentujące główną przewagę nowego opakowania – bezproblemowe i wygodne wylewanie soku do końca, bez konieczności potrząsania czy rozcinania kartonu.

Towarzyszą jej także działania digitalowe i komunikacja w social mediach.

Kształt nowego kartonu soków Tymbark oraz umiejscowienie korka w jego górnej części daje możliwość wylewania z niego soku lub nektaru do ostatniej kropli. Ułatwia też otwieranie oraz nalewanie zawartości bez rozchlapywania. Nowe kartony to wygoda i funkcjonalność, a co więcej także unikalny design, dzięki któremu przyciągają wzrok na sklepowych półkach.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }