Nativiana - nowy gracz na rynku wody

12 września miała miejsce uroczystość otwarcia nowej rozlewni wody mineralnej należąca do firmy Nativiana Roztocze. To tutaj wydobywana jest i konfekcjonowana woda mineralna Rodowita z Roztocza, która od sierpnia 2019 r. dostępna jest w sklepach osiedlowych. To nowy gracz na rynku.

Właścicielem rozlewni wody mineralnej Rodowita z Roztocza jest firma Nativiana Roztocze. Impulsem do jej powstania w 2002 r. było odkrycie złóż naturalnej wody mineralnej w Grabniku k/Krasnobrodu oraz przeprowadzenie badań laboratoryjnych, które potwierdziły wysoką jakość składu wody. Kilka kolejnych lat zajęły analizy opłacalności i studium wykonalności, jak również uzyskanie wymaganych pozwoleń związanych z uruchomieniem rozlewni. Wiosną 2018 r. rozpoczęto budowę rozlewni, która została zakończona w sierpniu 2019 r.  
 
Rozlewnia to nowy kompleks biurowo-produkcyjny o kubaturze 78 tys. m3, położony w miejscowości Grabnik k/Krasnobrodu. Wyposażona jest w linię produkcyjną specjalnie zaprojektowaną  i zainstalowaną przez jednego z wiodących dostawców tego typu rozwiązań na świecie – firmę Krones. Ponadto w konstrukcji budynku zastosowano wciąż mało popularne rozwiązanie architektoniczne, mianowicie dach budynku wyposażony jest w szereg świetlików, które nie tylko umożliwiają dostęp naturalnego światła do budynku, co jest szczególnie ważne dla pracujących w hali osób, ale również pozwala zaoszczędzić pobór energii elektrycznej, by oświetlić całą halę. Wartość inwestycji obejmującej budowę rozlewni od podstaw przekroczyła pułap 75 mln zł.  
 
Obecnie firma zatrudnia ok. 30 osób.

Nowy gracz na rynku wody mineralnej czyli Rodowita z Roztocza przede wszystkim podkreśla swoje pochodzenie. Informacje te są uwypuklone nie tylko na etykiecie wody, ale również w materiałach promocyjnych, które  nawiązują do dzikiej, naturalnej przyrody, czyli dokładniej takiej, jaką wciąż można spotkać na terenie Roztocza. Woda Rodowita z Roztocza jest wydobywana w otulinie Roztoczańskiego Parku Narodowego, w Grabniku k/Krasnobrodu.  

Obecnie woda mineralna Rodowita z Roztocza dostępna jest w tzw. 4SKU - czyli butelki 0,6 l i 1,5 l - w dwóch wariantach: gazowana i niegazowana. Dystrybucja rozpoczęła się na początku sierpnia, co oznacza, że woda Rodowita z Roztocza znajduje się w sprzedaży zaledwie od 40 dni. Na razie produkty są dostępne w sklepach osiedlowych, ale firma jest na etapie tzw. budowania sieci dystrybucji - co wymaga czasu. W planach są sieci handlowe.

Producent zamierza budować świadomość istnienia nowej na rynku marki poprzez działania PR czy materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Na antenie telewizyjnej są już także emitowane spoty 8-sekundowe sponsorskie promujące nową wodę Rodowita z Roztocza.

 

Ilona Mrozowska 3336 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }