Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Winiarnia Zamojska - nowa marka polskich win

Grupa Ambra przywraca na Roztoczu tradycje winiarstwa znane od średniowiecza.

Sześć szlachetnych odmian owoców stworzyło nową linię polskich win - Winiarnia Zamojska. Dwa z nich to wina białe: Gruszka (półsłodkie), Lodowe (słodkie), trzy kolejne to wina czerwone: Czerwona Porzeczka (półwytrawne), Wiśnia (półsłodkie), Czarna porzeczka (słodkie). Ofertę Winiarni Zamojskiej uzupełnia wino różowe Rose (półsłodkie).

Zdaniem producenta wina te są przykładem wykorzystania polskich owoców do wytworzenia produktu wysokiej jakości, opartego wyłącznie na świeżych owocach i sokach. Sekret ich smaku tkwi w produkcji, która odbywa się tak samo, jak w przypadku win gronowych.

- Stworzyliśmy wina z regionalnych owoców o niespotykanej dotąd jakości. To propozycja dla konsumentów poszukujących regionalnych produktów i zainteresowanych polskimi winami - mówi Artur Dubaj, główny technolog w firmie Ambra.

Wina z Winiarni Zamojskiej dostępne są w sprzedaży w opakowaniach o pojemności 750 ml oraz 500 ml w przypadku Lodowego. Rekomendowana cena w kanale handlu nowoczesnego i tradycyjnego wynosi 24,99 zł.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }