Bricomarché z nową aplikacją mobilną

Na potrzeby komunikacji wewnętrznej sieć stworzyła "Moje Brico", które jest adresowane zarówno do właścicieli, jak i pracowników sklepów DIY zarządzanej przez Grupę Muszkieterów.

Aplikacja jest elementem strategii komunikacyjnej opartej na rozwoju nowoczesnych narzędzi i inwestowaniu spółki w nowe technologie.

Jak informuje sieć "Moje Brico" daje sklepom wiele możliwości – przede wszystkim usprawnia przekazywanie informacji z centrali, poprzez ich filtrowanie oraz łatwe wyszukiwanie najpotrzebniejszych treści. Dodatkowo za pośrednictwem aplikacji jej użytkownicy mogą tworzyć listy zadań, a w konsekwencji skuteczniej zarządzać sklepem i oferowanym asortymentem.

- Chcemy, aby ważne informacje trafiały szybko do jak najszerszego grona właścicieli i pracowników sklepów Bricomarché. W tym celu zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji "Moje Brico", która ze względu na swój potencjał będzie przez nas konsekwentnie udoskonalana. Zależy nam na tym, aby oferować właścicielom oraz pracownikom sklepów Bricomarché wyłącznie nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, które w rezultacie przyczynią się nie tylko do ułatwienia przepływu informacji, ale przede wszystkim usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków - mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.

W Intranecie Bricomarché każdego dnia publikowanych jest kilkadziesiąt nowych informacji, dlatego w aplikacji "Moje Brico" wyświetlane są wyłącznie tytuły komunikatów. Dzięki temu odbiorcy mogą z łatwością przeprowadzać selekcję informacji przesyłanych z centrali. Aplikacja zawiera specjalne oznaczenia, które mają na celu usprawnienie wykonywanej pracy. Nowością są komunikaty oznaczone symbolem "ToDo", które mają zadaniowy charakter i wskazują, że potrzebna jest reakcja ze strony odbiorcy powiadomienia. "Moje Brico" pozwala na tworzenie zadań przez właścicieli sklepów i wysyłanie ich do konkretnych pracowników. Ponadto osoby zatrudnione w supermarketach Bricomarché mogą samodzielnie tworzyć zadania, by następnie nadawać im status wykonanych, co pozwala na zarządzanie swoją pracą z poziomu telefonu komórkowego.

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }