Brother: nowa seria kompaktowych drukarek

Urządzenia - według producenta - umożliwiają szybkie drukowanie trwałych etykiet i oznaczeń towarów w sklepach oraz magazynach.

Nowe stacjonarne drukarki termiczne Brother z serii TD-4D: TD-4410D, TD-4420DN, TD-4520DN oraz TD-4550DNWB to 4-calowe modele pracujące w technologii druku termicznego. Dedykowane są m.in. użytkownikom z branży handlu detalicznego.

Znajdą zastosowanie w sprzedaży wielokanałowej, e-handlu, coraz popularniejszych systemach typu „kliknij i odbierz sam” oraz w oznaczaniu żywności na sklepowych półkach, np. w zakresie występujących w niej alergenów.

Urządzenia drukują z maksymalną prędkością wynoszącą 203 mm na sekundę (modele TD-4410D i TD-4420DN) oraz 152 mm na sekundę (TD-4520DN i TD-4550DNWB), a maksymalna długość wydruku to 3000 mm.

Drukarki zostały wyposażone w specjalny podajnik, którym wydają etykiety wydrukiem do góry, dzięki czemu użytkownicy mogą w wygodniejszy i szybszy sposób tworzyć i aplikować oznaczenia. Drukarki można opcjonalnie wyposażyć w obcinak umożliwiający szybkie odcinanie wydrukowanych etykiet oraz w odklejak, który automatycznie odkleja i podaje samoprzylepne etykiety.

Wszystkie cztery drukarki charakteryzują się wygodną kalibracją i posiadają liczniki użycia etykiet, a model TD-4550DNWB oferuje dodatkowo funkcję detekcji i wyboru nośników różnych rozmiarów oraz ma czytelny wyświetlacz monochromatyczny LCD z zegarem. Urządzenia są kompatybilne z systemem Windows oraz oferują integrację z systemami informatycznymi SAP i obsługują popularne oprogramowanie Seagull BarTender. Modele zostały standardowo wyposażone w interfejs USB i moduł łączności przewodowej LAN (z wyjątkiem modelu TD-4410D). Urządzenie TD-4550DNWB oferuje ponadto obsługę łączności Bluetooth 4.2 z certyfikatem MFi dla urządzeń Apple oraz WLAN 802.11 a/b/g/n ze wsparciem dla sieci 2.4GHz i 5GHz.

Drukarki Brother TD-4410D, TD-4420DN, TD-4520DN oraz TD-4550DNWB są objęte 3-letnią gwarancją po rejestracji na stronie www.brother.pl

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }