Carrefoury na stacjach Total Polska

W ciągu pół roku powstanie co najmniej 10 sklepów Carrefour Express na stacjach paliw Total Polska. Jest to drugi po sieci Avia międzynarodowy gracz łączący siły z Carrefourem w zakresie franczyzy.

Carrefour nadal inwestuje w rozwój sklepów franczyzowych w formacie convenience. Jednym z bardziej dynamicznie rozwijających się konceptów okazują się być sklepy znajdujące się na stajach paliw.

Koncept łączy w sobie zalety placówki convenience, takie jak dopasowana oferta, świeże produkty, innowacyjne usługi okołozakupowe oraz wygodę stacji paliw: ich dobre położenie, a także godziny otwarcia.

Do grona partnerów sieci w sierpniu dołączyła marka Total Polska mająca 36 stacji paliw (stan na 30.06.2019, dane POPiHN) w całym kraju. Jest to drugi po sieci Avia międzynarodowy gracz łączący siły z Carrefourem w zakresie franczyzy. Dzięki nawiązanej współpracy z siecią Total dwa pierwsze franczyzowe sklepy Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo powstały w ubiegłym miesiącu w Stolnie i Strzyżawie w województwie kujawsko-pomorskim. Firmy planują dalszy rozwój współpracy.

– Cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Total, który jest liczącym się graczem wśród stacji paliw w Europie. Połączenie jego siły i wiarygodności z naszym know-how i szeroką, stale optymalizowaną ofertą to nasza wspólna odpowiedź na aktualne potrzeby polskiego rynku, który potrzebuje nowoczesnych sklepów w dogodnych lokalizacjach – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. – Stacje paliw stały się miejscem, gdzie można nie tylko zatankować paliwo, ale też zrobić codzienne zakupy, zjeść ciepły posiłek czy napić się smacznej kawy. Dodatkowo są one otwarte siedem dni w tygodniu do późnych godzin wieczornych, a często przez całą dobę, co nie jest bez znaczenia dla współczesnego klienta – podkreśla Florkiewicz.

– Wdrożenie koncepcji Carrefour Express na wybranych stacjach franczyzowych Total ma  znaczący potencjał rozwoju poprzez zwiększenie zakresu usług oferowanych naszym klientom – komentuje Magdalena Myszczyszyn, dyrektor działu stacji i hurtu paliw Total Polska. – Z perspektywy klienta tworzy się miejsce, w którym zaspokojone zostanie wiele jego potrzeb. Dzięki współpracy z siecią Carrefour Polska oferta naszych stacji stanie się jeszcze bardziej wszechstronna – nie tylko z punktu widzenia kierowcy, lecz również miejscowych klientów korzystających z naszych usług. W ciągu kolejnych 6 miesięcy planujemy otworzyć przynajmniej 10 sklepów Carrefour Express w wybranych punktach z logiem marki Total – dodała.

Obecnie pod szyldem Carrefour działa ok. 600 sklepów franczyzowych, w tym blisko 60 sklepów zlokalizowanych na stacjach paliw. Oferta franczyzowa Carrefoura obejmuje trzy formaty dopasowane do lokalizacji i profilu klientów.

Magdalena Weiss 2159 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }