Razem Fajniej

Pod takim hasłem 13 września rusza ponownie silna kampania reklamowa deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera.

Jesienią producent komunikować będzie nowe opakowania deserów Słodka Chwila, które wraz
z ulepszonymi recepturami kaszek, ryżów i budyniów są już dostępne w sprzedaży.

Komunikacja telewizyjna uzupełniona jest o silne wsparcie w Internecie: display, reklama video, media społecznościowe.

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }