Bracia Sadownicy rezygnują z folii w opakowaniach

Firma wprowadza na rynek opakowanie na świeże jabłka w postaci tekturowej tacki z papierową owijką. Dzięki takiemu rozwiązaniu producent całkowicie wyeliminował folię.

Papier użyty do produkcji tacek ma międzynarodowy certyfikat FSC, co oznacza, że pochodzi z naturalnych surowców pozyskanych z odpowiedzialnych źródeł.

Jabłka Braci Sadowników są dostępne w dwóch formatach opakowań - po 2 oraz 4 sztuki. Premiera nowych produktów odbywa się w sieci Żabka. Na początek, dostępne są jabłka odmiany Gala.

- Takie podejście jest bliskie naszej marce. Jedną z głównych wartości Braci Sadowników jest zaufanie do natury i troska o jej dobro - mówi Adam Jędrzejewski, pomysłodawca i współwłaściciel marki. - W sadzie w Śmiłowicach jabłka dojrzewają zgodnie z naturalnym rytmem przyrody, są zrywane ręcznie i nie są woskowane. Trend zero waste wpisany jest w naszą pracę. Natura i jej dobro - zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego też nasze soki i napoje oferujemy wyłącznie w szklanych, przyjaznych dla środowiska opakowaniach - dodaje.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }