Coca-Cola w odpowiedzi na Halloween

Nowa limitowana, krwisto-pomarańczowa wersja Fanty Dark Orange pojawi się na brytyjskim rynku specjalnie na Halloween.

Fanta Dark Orange ma kruczoczarny kolor, a desing butelki nawiązuje do święta duchów.

- Halloween to jedyne takie święto w roku. Aby je uczcić, postanowiliśmy wprowadzić na rynek nową, zabawną wersję Fanty z "przerażającym" akcentem - powiedział Dee Woolcott, starszy menedżer marki Fanta w Wielkiej Brytanii.

W tym celu marka nawiązała współpracę z Nomą Barem. Artysta zaprojektował etykietę na której widnieje wilkołak inspirowany Fantą.

Nowa Fanta Dark Orange będzie dostępna w sprzedaży od września przez ograniczony czas.

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }