Carrefour promuje zdrowe żywienie

To już druga odsłona kampanii sieci "Konkret 9: BIO na zdrowie". Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło "Jesteś tym, co jesz", które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty bio.

Wrześniowa kampania Carrefoura stawia na edukację.

Głównym bohaterem platformy nadal jest, dobrze wszystkim znany Bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach długo dojrzewających warzyw i owoców.

Ponadto w internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Malwina pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii bio, dlatego w naturalny sposób kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych, przygotowała kampanię wspierającą: działania w social mediach, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS.

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }