Producent Nivei wprowadza kosmetyki do skóry z tatuażem

Beiersdorf, producent Nivei, po raz pierwszy od 30 lat wprowadza na rynek nową markę.

Jest to specjalna linia balsamów do ciała zaprojektowana do skóry z tatuażem. Producent stara się w ten sposób dotrzeć do młodego konsumenta i odpowiedzieć na coraz bardziej popularny trend zdobienia skóry.

Linia "Skin Stories" wejdzie do sprzedaży w sklepach detalicznych i certyfikowanych studiach tatuażu pod koniec września. Składać się będzie z balsamu pielęgnacyjnego na nowe tatuaże, filtra przeciwsłonecznego w sztyfcie, intensywnie pielęgnującego i wzmacniającego strukturę skóry serum oraz balsamu do codziennej pielęgnacji ciała.

Jak podaje Beiersdorf, prawie co piąty Niemiec ma tatuaż, a wśród kobiet w wieku 25-34 lata odsetek ten zbliża się do połowy, a tendencja jest rosnąca.

– Tatuaże stają się coraz bardziej popularne i już dawno przestały być symbolem buntu – mówi Hauke Voss, dyrektor nowo utworzonego działu OSCAR & PAUL – Corporate Indie Brands, który zajmował się tworzeniem linii przez niemal dwa lata. – Teraz to rodzaj osobistego dodatku. Ale niewiele osób wie, jak prawidłowo dbać o skórę z tatuażem. Dlatego Skin Stories stworzył koło eksperckie, swoisty think tank nowoczesnego tatuażu – tłumaczy, dodając, że w centrum uwagi marki znajdzie się edukacja konsumentów.

Magdalena Weiss 2159 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }