Blisko czterdzieści nowych marek w Galerii Młociny

Od otwarcia najmłodszej warszawskiej galerii do stale powiększającej się listy najemców dołączyło prawie 40 światowych i rodzimych marek.

Choć już podczas otwarcia lista lokali była imponująca, z każdym tygodniem dołączają do niej nowe marki. W ciągu ostatnich trzech miesięcy wśród nowości pojawiły się m.in. Femestage wywodzące się z domu mody Eva Minge, popularne Tally Wejl, Italian Fashion, Lee Cooper, Dealz, Monnari Bags&Shoes, a także salon z ofertą sukien wieczorowych Forever.

Do listy sklepów z obuwiem dołączyły Ecco, New Balance oraz Distance, czyli butik z kolekcjonerskim obuwiem sportowym, a także 50 Style z flagowym salonem. Nie zabrakło też debiutów znanych i lubianych polskich brandów. Są wśród nich nich producent ekskluzywnej galanterii skórzanej Cholewiński, Patrizia Aryton - rodzinna firma oferująca odzież dla kobiet oraz słynący z szalonych kampanii reklamowych i chwytliwych sloganów producent odzieży dla młodzieży – marka Top Secret.

Ofertę zakupową dopełniły również Neo Nail, Hair Shop, Komputronik, Cewe Fotojoker, Ximi Vogue, Profimed, Apteka Europejska, popularny sklep wnętrzarski Home&You oraz producent zegarków Swatch.

Strefa Spotkania i Dania to miejsce, by wspólnie ze znajomymi spędzić czas, kosztując jednocześnie smaków kuchni świata. Jej oferta kulinarna w ciągu ostatnich trzech miesięcy znacznie się powiększyła. Wśród nowości pojawiła się znana sieć burgerowni Bobby Burger, a także Love It - miejsce z prawdziwie włoskimi daniami. Na miłośników smaków Świata Basków czeka Sobremesa oferująca hiszpańskie tapas, którą warszawiacy do tej pory znali z Hali Koszyki.

Z Włoch czy Hiszpanii można w zaledwie kilka chwil przenieść się do Meksyku. Papa Diego, czyli lokal serwujący dania w trzech odsłonach. Nie zabraknie również smaków prosto z Kraju Kwitnącej Wiśni. W ofercie Galerii Młociny pojawiła się międzynarodowa sieć Menya Musashi, oferująca rameny oraz tsukemeny prosto z ulic Tokio, a także Sushi Zushi. Fanów alkoholi rzemieślniczych ucieszy debiut Nalewaka, a miłośnicy herbat znajdą coś dla siebie w herbaciarni Zaczaj. Ofertę uzupełniła również Kuchnia Brawaty, a niebawem dołączy Columbus Coffee.

W najbliższym czasie zaplanowano kolejne otwarcia, m.in. Bajkowego Labiryntu, czyli sali zabaw dla dzieci, Deichmanna oraz flagowego salonu E-obuwie. Największe zainteresowanie klientów wzbudza jednak Primark, który otworzy tu swój pierwszy salon w Polsce.

Relacja z otwarcia Galerii Młociny jest tutaj.

 

Katarzyna Pierzchała 2961 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }