Poczta Polska partnerem programu Empik Premium

W ramach miesięcznej opłaty w wysokości od 6,67 zł do 9,99 zł klienci salonów mają możliwość skorzystania z darmowego odbioru przesyłek w sieci Odbiór w Punkcie. Wysokość opłaty jest uzależniona od wariantu abonamentu.

Zdaniem Poczty Polskiej jej partnerstwo w programie Empik Premium wpisuje się w strategiczne działania spółki, których celem jest zwiększenie udziału w dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. To także szansa na popularyzację i pozyskanie nowych klientów dla budowanej przez Pocztę Polską największej w kraju sieci click&collect.

– Empik to jeden z największych klientów Poczty Polskiej. Cieszę się, że kolejny partner biznesowy docenił budowaną przez nas usługę Odbiór w Punkcie, dzięki której zamawiający sami decydują kiedy i gdzie zgłoszą się po swoje zakupy. W pierwszym półroczu 2019 Poczta Polska odnotowała ponad dwukrotny wzrost liczby przesyłek trafiających do punktów odbioru w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Oznacza to, że co czwarta nadana paczka została odebrana w sieci  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Obecnie w ramach Odbioru w Punkcie przesyłkę z Empiku można odebrać w palcówkach pocztowych i stacjach PKN Orlen. Przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat.

Więcej o programie Empik Premium pisaliśmy tutaj

Joanna Hamdan 9726 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }