Procter & Gamble i National Geographic razem dla świata

W ramach ich współpracy powstał serial dokumentalny Activate: The Global Citizen Movement, w Polsce pod nazwą "Jak zmienić świat".

Projekt jest owocem współpracy National Geographic, Procter & Gamble oraz Global Citizen, w ramach której wykorzystują swój wpływ oraz skalę oddziaływania, by zwiększyć świadomość globalnej społeczności i zainspirować do zmiany.

Każdy odcinek porusza inny problem, przedstawiając poszczególne kampanie organizacji Global Citizen, jej organizatorów, środowiska wspierające, lokalnych działaczy, aktywistów oraz ludzi, których życie te działania odmieniły. Wśród tematów serialu znalazły się: zwalczanie skrajnego ubóstwa, sprzeciw wobec nakładaniu kaucji w postępowaniach karnych, usuwanie barier uniemożliwiających dziewczętom dostęp do edukacji, finansowanie edukacji przesiedlonych dzieci, rozwiązanie problemu plastikowych odpadów i walka z niedoborami wody.

W serialu znaleźli się m.in. Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G oraz Priyanka Chopra Jonas, a zdjęcia powstawały w Meksyku, Nigerii, Peru, RPA, na Filipinach oraz w Kalifornii, Nowym Jorku, Tennessee i Waszyngtonie.

Sześcioodcinkowy serial będzie emitowany w 172 krajach i 43 wersjach językowych. Premiera w Polsce miała miejsce 7 września o godzinie 20:00, na kanale National Geographic.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }