Profi z odświeżonym logo i stroną internetową

Zmiany mają za zadanie uspójnić wizerunek marki dla wszystkich kategorii, jakie producent oferuje.

Firma odświeżyła oficjalny logotyp, który bazuje na wizerunku koguta. Nową odsłonę zyskała też strona internetowa. Według producenta - dzięki w pełni intuicyjnej nawigacji, klarownemu uszeregowaniu treści oraz jej dopasowaniu do rozszerzonego o nowe propozycje portfolio - konsumenci bez trudu odnajdą kluczowe informacje na temat wszystkich produktów Profi. Obecną stronę internetową cechuje, poza stworzoną od podstaw, nową szatą graficzną, także zmiana języka komunikacji.

- Wszystkie wprowadzane przez nas zmiany mają za zadanie uspójnić wizerunek marki Profi dla wszystkich kategorii produktowych, jakie mamy w portfolio. Zależało nam, aby nie zatracić tego, co dla Profi jest najważniejsze. W DNA marki leży logotyp z wizerunkiem koguta, zielony kolor opakowań oraz, co najważniejsze, tradycja bazowania na polskich recepturach i przygotowywania produktów, które smakują tak jak te domowe – mówi Anna Jackowicz, dyrektor marketingu w firmie Profi.

Dodatkowo w ostatnich miesiącach Profi na nowo skomponowało składające się z kilkudziesięciu pozycji menu zup i dań chłodzonych. Ponadto na półkach pojawiają się już kolejne nowości, inspirowane specjałami mocno zakorzenionymi w polskiej kuchni, takie jak dostępne w trzech wersjach smakowych Smalce Szlachetne, które niespełna miesiąc temu debiutowały jako rozszerzenie portfolio produktów firmy Profi.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }