Carrefour zachęca rabatami do zakupów w swoim e-sklepie

Carrefour wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń "Poleceni". Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.

Program „Poleceni” wykorzystuje mechanizm rekomendowania znajomym zakupów i uzyskiwania dzięki temu rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.

Jak to działa? Każdy klient posiadający konto na stronie zakupycodzienne.carrefour.pl może polecić znajomym dokonywanie zakupów e-grocery w Carrefour. Aby skorzystać z rabatów, znajomi, przy swoich pierwszych zakupach o wartości minimum 50zł, muszą jedynie wpisać kod otrzymany od osoby ich polecającej (dostępny jest on w zakładce „Rekomendowane dla Ciebie”. Po jego wpisaniu, zamówienie osoby polecanej zmniejszy się o 20 zł, a polecającego aż o 30 zł. Jedna osoba może polecić zakupy maksymalnie 3 znajomym i otrzymać nawet 90 zł rabatu.

- Polacy przekonują się do dokonywania zakupów spożywczych w internecie. Mając ambicję bycia liderem e-zakupów spożywczych nie zapominamy o wdrażaniu nowatorskich inicjatyw zachęcających nowych klientów do zakupów w sklepie – tłumaczy Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. - Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyskamy wielu nowych, lojalnych klientów - dodaje. 

W swoich sklepach internetowych Carrefour sprzedaje obecnie ok. 20 tys. produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów bio, czy z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków, light.

Przypomnijmy. Carrefour zadebiutował w Polsce z e-sprzedażą jesienią 2016 r., kiedy to na terenie Warszawy uruchomił swój pierwszy internetowy sklep z żywnością. W lutym 2019 r. koncept ten ruszył w Katowicach.

Ilona Mrozowska 3278 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }