Marka Tic Tac świętuje 50. urodziny

Z tej okazji zrealizowana kampania promocyjna.

W niecodzienny sposób przypomina ona dekady, w których szczególną rolę odegrała ta niezwykła pastylka.

Wraz z marką Tic Tac możemy oddać się wspomnieniom o minionych dziesięcioleciach w kolejnych odsłonach miniserialu pod tytułem „Dekady Świeżości”, który w humorystyczny sposób wskrzesza kultowe gadżety z tamtych lat.

Po przeszłych dekadach oprowadza Maciej Stuhr - ambasador marki Tic Tac na czas tej kampanii. Pierwszym zaprezentowanym okresem są lata 70.

Kolejne odcinki będą emitowane co tydzień na tictac.pl, na platformach VOD i Youtube.

Aby uświetnić jubileusz 50. urodzin i dodatkowo docenić swoich konsumentów, marka Tic Tac przygotowała także loterię konsumencką, w której wygrać można kultowe gadżety z ostatnich pięciu dekad w ich aktualnej odsłonie.

Wystarczy kupić dowolne opakowanie Tic Tac lub Tic Tac GUM i zarejestrować paragon na tictac.pl. Co tydzień do wygrania jest 150 nagród, a wśród nich vouchery na okulary, aparaty Polaroid, vouchery na zegarki Casio, konsole do gry Nintendo Switch oraz czytniki e-booków.

Urodziny marki Tic Tac będą intensywnie promowane w największych stacjach TV, stacjach radiowych, internecie, sieciach kin a także na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz materiałach w punktach sprzedaży.

Urodzinowa loteria marki Tic Tac wystartowała 2 września i potrwa do 15 grudnia.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }