Spar Polska nagradza klientów

2 września rozpoczęła się akcja sieci pod hasłem "Wyraź swoją opinię i wygraj".

Inicjatywa połączona z konkursem ma na celu uzyskanie opinii klientów na temat standardów obsługi w sklepach, aby wesprzeć je w jak najlepszym zadbaniu o osoby dokonujące w nich zakupów.

Adresatami ankiety są klienci, którzy dokonają w wybranym sklepie sieci zakupu, zachowają paragon, wypełnią ankietę dostępną na stronie www.spar.pl/opinie i dodatkowo odpowiedzą na pytanie konkursowe.

Konkurs podzielony jest na 3 miesięczne etapy – w każdym z nich do wygrania są nagrody, związane głównie z kulinariami, m.in. roboty planetarne, blendery, grille elektryczne czy opiekacze.

Konkurs potrwa do 30 listopada.

Spar Polska liczy, że połączenie ankiety z formułą konkursu zachęci konsumentów do dzielenia się opiniami dotyczącymi sklepów Spar w ich najbliższej okolicy, a dzięki nim franczyzobiorcy będą mogli oferować jeszcze lepszy poziom obsługi. 

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }