Nestlé Polska. Risotto Winiary

Z ryżem Carnaroli.

Linię tworzą trzy warianty.

Są to Risotto paprykowo-pomidorowe - czerwona papryka, słodkie pomidory i pikantna papryczka chili; Risotto Milanese - kremowy sos z parmezanem i cebulką wzbogacony szafran oraz Risotto grzybowo-parmezanowe - kompozycja pieczarek i borowików, parmezanu i włoskich przypraw.

Pojawienie się nowości na rynku wspierane jest między innymi kampanią reklamową w telewizji z udziałem ambasadora marki - kucharza i podróżnika - Davida Gaboriauda.

Joanna Hamdan 9343 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }