Colian. Złota Wiśnia Solidarności

W nowej szacie graficznej.

Wiśnie w likierze Solidarności zmieniły szatę graficzną opakowań. Teraz czekoladowe praliny Złota Wiśnia zachwycają czerwono-złotym designem. Elegancko i z klasą, tak prezentuje się ich nowa odsłona. Produkty w nowych opakowaniach są dostępne w sprzedaży od września br.

Złota Wiśnia Solidarności to silny gracz rynkowy w kategorii pralin prezentowych i produkt chętnie wybierany przez konsumentów na każdą okazję. Te popularne, alkoholizowane praliny wyróżnia unikalna kompozycja całego owocu soczystej wiśni, aromatycznego likieru i aksamitnej deserowej czekolady, ceniona przez koneserów od lat.

Nowe opakowania Złotej Wiśni wyróżniają się nowoczesną estetyką, dzięki czemu idealnie wpasowują się w kategorię pralin prezentowych na każdą okazję, reprezentując segment premium.

Złota Wiśnia Solidarności w nowej i starej szacie graficznej bierze udział w loterii konsumenckiej „Złotobranie”, w której do wygrania znalazły się nagrody pieniężne oraz złoty samochód. Szczegóły akcji na www.zlotobranie.pl.

Nowe opakowania zaprojektowała agencja Opus B Brand Design.

Cena za 306-g opakowanie wynosi ok. 23,99 zł, a za 190-g - ok. 11,99 zł.

Joanna Hamdan 9343 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }