Rośnie sieć Vendo Parków

Trei Real Estate, międzynarodowy deweloper i zarządca nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych z Niemiec rozpoczął budowę obiektów w Kobyłce (woj. mazowieckie) oraz Jaworze (woj. dolnośląskie).

Vendo Park w Kobyłce powstaje przy ul. Napoleona na działce o powierzchni 8 500 mkw. Generalny wykonawca inwestycji – firma STB Koncept z Wołomina  –  już rozpoczął prace budowlane.
 
Aktualnie trwa montaż konstrukcji prefabrykowanych. Inwestycja dostarczy na lokalny rynek 3 200 mkw. powierzchni najmu, na której docelowo ma powstać 6 sklepów m.in. Rossmann i Pepco.
 
Trei budowę Vendo Parku w Kobyłce zakończy jeszcze w tym roku, ponieważ otwarcie obiektu zaplanowane jest na grudzień.
 
Vendo Park w Kobyłce to piąty projekt handlowy Trei w województwie mazowieckim. Do istniejących obiektów w Milanówku i Mińsku Mazowieckim w sierpniu dołączył park handlowy w Pułtusku, a aktualnie w budowie jest Vendo Park w Ostrołęce, którego otwarcie jest zaplanowane na koniec września.
 
Z kolei w Jaworze park handlowy dostarczy ok. 6 100 mkw. przestrzeni zakupowej, a budowana przez Trei Biedronka będzie miała powierzchnię 1 100 mkw. W lipcu deweloper uzyskał pozwolenie na budowę i wyłonił generalnego wykonawcę – firmę  Spec Bau Polska. Działka o powierzchni prawie 25 000 mkw., którą kupił Trei w Jaworze jest zlokalizowana przy ul. Dworcowej.
 
Otwarcie sklepu Biedronka nastąpi jeszcze w tym roku, natomiast Vendo Park zacznie działać na początku 2020 r.
W gronie najemców parku handlowego znalazły się takie sieci jak KIK, Empik, Hebe, Action, Martes Sport, Pepco, Media Expert oraz Sinsay.

Aktualnie Trei buduje jeszcze Vendo Park w Łasku, który również ma być oddany do użytku w tym roku. Spółka  przygotowuje się też do rozpoczęcia kolejnych inwestycji. Obecnie są prowadzone prace projektowe dotyczące Vendo Parków w Kutnie, Częstochowie, Solcu Kujawskim, Płocku, Inowrocławiu i Władysławowie. Inwestor planuje otwarcie tych obiektów w 2020 r.

Joanna Hamdan 12136 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.