Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Pilsweizer poszerza linię lokalnych piw górskich

Browar wprowadza na rynek piwo Pilsvar Podhalańskie.

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek nową markę piwa – Podhalańskie. Poszerza w ten sposób ofertę swoich piw lokalnych, która została zapoczątkowana w 2015 r. piwem Zakopiańczyk, a należą do niej także m.in. takie piwa, jak: Krynickie, Gorlickie, Dla Krakowian, Sądeckie, Piwniczańskie czy Legnickie.

Nowe piwo – Pilsvar Podhalańskie - sprzedawane będzie wyłącznie na Podhalu, w miejscowościach „podtatrzańskich”. To piwo jasne, pasteryzowane ale niefiltrowane, o zawartości alkoholu 5,7%. Piwo produkowane jest w oparciu o słód jęczmienny oraz chmiele: Marynka i Lubelski. Etykieta piwa nawiązuje wizualnie do tatrzańskich krajobrazów i symboli (parzenica, specjalny krój liter).

Przy projektach piw lokalnych Browar Pilsweizer współpracuje zarówno z lokalnymi sklepami, jak i odbiorcami z kanału HoReCa, czyli hotelami, restauracjami czy pubami działającymi na danym obszarze.

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }