Zapraszamy na Retail Marketing Forum

Dwunasta edycja corocznego wydarzenia poświęconego marketingowi wspierającemu sprzedaż detaliczną, odbędzie się 5 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Na uczestników czeka bogaty program wykładów poświęconych budowaniu pozytywnego, unikalnego i spójnego doświadczenia konsumenckiego w sprzedaży wielokanałowej.

 Dlaczego tematem przewodnim 12. edycji Retail Marketing Forum wybrano omnichannel customer experience?

- Klienci wymagają dziś od zakupów czegoś więcej niż tylko właściwego produktu w odpowiedniej cenie. Oczekują od sklepu, zarówno stacjonarnego, internetowego, jak i tymczasowego (tzw. pop-up store), że dostarczy im doświadczeń zakupowych (customer expeience), które będą nie tylko pozytywne i wyjątkowe, ale też spójne we wszystkich kanałach sprzedaży (omnichannel), dlatego na konferencji będziemy rozmawiać o omnichannel customer experience - tłumaczy Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, organizującej to wydarzenie. - Ważne też jest, by najwyższa jakość doświadczenia towarzyszyła klientowi w czasie całego procesu zakupu, od pierwszego kontaktu po finalizację sprzedaży, dlatego jako wykładowców zaprosiliśmy ekspertów z różnych, uzupełniających się dziedzin, począwszy od e-marketingu po systemy płatności - dodaje Jerzy Osika.

W programie znajdą się takie tematy, jak:

1. Digitalizując offline. Mateusz Korobacz, new business manager JU

2. Augmented Reality w branży retail. Czego oczekują konsumenci? Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media

3. Marketing Sensoryczny - czyli międzykanałowe manewry zmysłowe. Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu IMS

4. Jak zyskać klientów z generacji Z? Jerzy Osika, prezes Promedia

5. Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując narzędzia komunikacji omnichannel. Anna Gomza, ekspert komunikacji Omnichannel; Judyta Kowalczyk, account manager, Tide Software

6. 11 elementów Twojego sklepu, które wpływają na rozwój Twojego biznesu. O fundamentach internetowego biznesu, które często są pomijane. O budżetach marketingowych, które bez fundamentów są bezmyślnie przepalane. Artur Halik, manager działu sprzedaży, Shoper

7. Płatności jutra dostępne już dziś. Michał Adamczak, account manager, Przelewy24

8. Od zera do best-sellera, czyli jak wprowadzić private label na Amazon. Damian Wiszowaty, CEO Gonito

9. Polski omnichannel – światowy sukces. Krystian Dobrzycki, CEO 9design

10. Co kupić, by sprzedać, czyli „Trendy w wyposażeniu wnętrz na wiosnę i lato 2020” wg światowej agencji Fashion Snoops z Nowego Jorku. Jerzy Osika, prezes Promedia

Z udziału w konferencji skorzystają najbardziej przedstawiciele sieci detalicznych, centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych i internetowych. Głównym powodem uczestnictwa są zawsze interesujące, merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych, jak też wzajemna wymiana informacji i możliwość nawiązywania cennych relacji biznesowych. Jednym z celów Retail Marketing Forum jest promocja najlepszych praktyk w handlu, dlatego też i najbliższa edycja wydarzenia będzie okazją do poznania zwycięzców konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards.

Aby móc uczestniczyć w Retail Marketing Forum wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej: http://retailmarketingforum.com/.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }