Pamapol Healthy Mind

Producent wprowadził właśnie do sprzedaży zupy krem pod tą marką.

Marka Healthy Mind pojawiła się w portfolio Pamapolu półtora roku temu. Na początku w jej ofercie dostępne były humusy i warzywne pasty kanapkowe. Będą one nadal nadal obecne na rynku, ale tylko do wyczerpania zapasów.

Obecnie Pamapol planuje rozwijać markę w innym kierunku. W sierpniu w sprzedaży pojawiły się gotowe do spożycia zupy. Linia obejmuje sześć wariantów. Są to zupa krem z: pomidorów, groszku, pieczarek, papryki, buraka oraz białych warzyw. 

Produkty charakteryzują się "czystą etykietą". Są produkowane tylko z naturalnych składników bez żadnych sztucznych dodatków. To propozycja na szybki, ale zdrowy i smaczny posiłek o różnych porach dnia, w różnych okolicznościach. Zupy zapakowane są w jednoporcjowe, przyjazne dla środowiska opakowanie kartonowe Tetra Recart od firmy Tetra Pak.

Na razie są one dostępne przede wszystkim w sklepach handlu tradycyjnego, ale producent będzie ich dystrybucję stopniowo poszerzał o handel nowoczesny. Produkty już można kupić w sklepach sieci Stokrotka oraz E.Leclerc.

W kolejnych miesiącach marka Healthy Mind poszerzy się także o sosy do spaghetti, bolognese, słodko-kwaśny i arrabbiata oraz owsianki - orkiszankę jabłkowo-cynamonową, jaglankę kokosowo-bananową i pszeniczankę z żurawiną.

Te produkty podobnie jak zupy charakteryzują się "czystą etykietą" i zapakowane są w jednoporcjowe, przyjazne dla środowiska opakowanie kartonowe Tetra Recart od firmy Tetra Pak. Co ważne, nie trzeba ich przechowywać w lodówce.

Zupy, sosy i owsianki przygotowane zostały we współpracy z szefem kuchni, restauratorem i technologiem żywienia Jerzym Sobieniakiem i będzie je można nabyć także w jego restauracjach.

Pojawienie się w sprzedaży nowości pod marką Healthy Mind wsparte będzie działaniami digitalowymi, na Facebooku i Instagramie, a także w prasie branżowej i kobiecej.

W przyszłości Pamapol będzie sukcesywnie poszerzał portfolio marki o kolejne nowości.

 

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }