Ruszyła kampania urodzinowa Makro

Makro świętuje 25-lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny - loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są nagrody pieniężne oraz wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Urodzinowa kampania Makro obchodzona jest pod hasłem „Razem lepiej!”. To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu mogą skorzystać z dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych oraz konkursowych.

W ramach jubileuszu przygotowano urodzinowe gazetki. Klienci oprócz ofert rabatowych, znajdą w nich specjalnie oznakowane produkty, kupując które zdobywają losy i walczą o wygraną. - Liczbę uzyskanych losów i miejsce w wyścigu po nagrody mogą śledzić w naszej aplikacji mobilnej, która stała się ulubionym kanałem komunikacji naszych klientów. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, w tym co tydzień 25 tys. zł – mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska.

Klienci gastronomiczni mogą wziąć również udział w konkursie „Rozsmakuj się w złotych Emiratach”, w ramach którego do zdobycia jest 135 nagród, w tym wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, vouchery wakacyjne do biur podróży oraz bony na zakupy do Makro.

25. urodziny Makro wsparte są kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy Agora, RMF FM, Radio ZET oraz szeroko zasięgową kampanią internetową. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery.

Makro Polska jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Pierwsza hala sieci pojawiła się na polskim rynku w 1994 r. w Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Dziś firma ma 29 placówek oraz dwie platformy dystrybucyjne. Zapewnia ponad 1 000 000 klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów z całego świata.

Firma od lat dzieli się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu oraz podnoszenia konkurencyjności na rynku. Oferuje klientom wiele nowoczesnych rozwiązań i kanałów komunikacji, takich jak aplikacja mobilna czy bezpłatne założenie witryny internetowej. Prowadzi liczne szkolenia, warsztaty kulinarne oraz spotkania integrujące branżę. W Akademii Inspiracji Makro w Warszawie klienci pod okiem ekspertów i szefów kuchni mogą rozwijać swoje umiejętności, wiedzę asortymentową oraz kompetencje potrzebne do prowadzenia własnej firmy.

Makro organizuje także cykliczne regionalne spotkania branżowe, m.in. Historyczny Stół Kulinarny, Szef dla Szefów czy Super Sklep. Umożliwia w ten sposób nawiązywanie dialogu z ekspertami i poszerzanie wiedzy na temat trendów. Od dwóch lat prowadzi ogólnopolski program Polskie Skarby Kulinarne, w ramach którego szefowie kuchni, kucharze i restauratorzy poszerzają wiedzę na temat rodzimej kuchni, uczą się interpretować historyczne receptury i kreować towarzyszącą im narrację historyczną.

W jubileuszowym roku sieć hurtowni po raz czwarty zaprasza przedsiębiorców do wspólnego świętowania w ramach Dnia Własnego Biznesu, który odbędzie się 8 października. Wydała także po raz 9. raport Polska na Talerzu, który przedstawia trendy konsumenckie w polskiej gastronomii oraz stanowi źródło informacji na temat kierunków rozwoju branży HoReCa.

 

Katarzyna Pierzchała 3015 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }