Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nalewki kraftowe

To nowość od Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.

Mazurska Manufaktura Alkoholi, rodzinna firma specjalizująca się w produkcji alkoholi mocnych, debiutuje na rynku z kolejnymi produktami z serii kraftowej. Po Czystej Wódce, firma prezentuje Kwaśną Wiśnię oraz Rześką Pigwę. 

Seria wysokoprocentowych wyrobów kraftowych Mazurskiej Manufaktury Alkoholi jest tworzona w oparciu o tradycyjne receptury, metodami rzemieślniczymi, z wykorzystaniem wysokiej jakości spirytusu pszeniczno-żytniego oraz wody z mazurskich źródeł.

Kwaśna Wiśnia oraz Rześka Pigwa są dostępne w oryginalnych butelkach z zamknięciem typu swing-top, o pojemności 500 ml. Sugerowana cena detaliczna plasuje się między 25,99 a 29,99 zł.

– Od lat obserwujemy zmieniające się trendy rynkowe i konsumenckie, rosnącą świadomość i otwartość Polaków na nowe smaki i poszukiwanie nowości w ofercie lokalnych producentów. To oczywiście pokłosie rewolucji kraftowej trwającej w segmencie piwa. Naszym celem jest pokazanie szerszej grupie konsumentów, że kraft to jednak nie tylko piwo – mówi Jakub Gromek, główny akcjonariusz i współwłaściciel Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.

Obecnie firma prowadzi rozmowy w zakresie wprowadzenia premierowych nalewek na półki sklepowe z kilkoma ogólnopolskimi sieciami handlowymi, jak również z lokalnymi hurtowniami i dystrybutorami. W kolejnych miesiącach spółka planuje poszerzyć serię produktów kraftowych o: Likier Jajeczny, Gin oraz Bimber z Galindii.

Ponadto w lokalnej sprzedaży jest już dostępne piwo Jurand. Jego wskrzeszenie wymagało od właścicieli Mazurskiej Manufaktury Alkoholi wielomiesięcznych starań o pozyskanie marki oraz receptury trunku, jak również o znalezienie zakładu, który wyprodukuje piwo zgodnie z koncepcją spółki. Produkt jest dostępny w sklepach w butelkach 0,5 l, w dwóch wersjach: pils w sugerowanej cenie 5,99 zł oraz piwo pszeniczne w cenie 6,49 zł.

– Powrót piwa Jurand ma wymiar symboliczny. To pierwszy krok na drodze wskrzeszenia tradycji browarnictwa w Szczytnie. Nasza siedziba mieści się w ostatnim z działających Browarów Warmińsko-Mazurskich. Dlatego, naszym celem jest rewitalizacja szczycieńskiego Browaru i przywrócenie mu dawnej świetności. Chcemy to osiągnąć m.in. dzięki Jurandowi, jako że część dochodów z jego sprzedaży zostanie przeznaczona właśnie na wspomnianą rewitalizację – dodaje Jakub Gromek z Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.

Rozwój oferty Mazurskiej Manufaktury Alkoholi jest możliwy m.in. dzięki zakończonej na początku lipca kampanii crowdfundingowej, w ramach której firma pozyskała od ponad 1000 nowych akcjonariuszy aż 2,54 mln zł. Daje to spółce 5. pozycję w historii największych emisji na portalach crowdfundingu udziałowego.

Joanna Hamdan 9523 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }