AliExpress z kolekcją Maffashion

Czerwień, zieleń, żółć oraz styl modern casual - oto motywy przewodnie kolekcji, która powstała w wyniku współpracy Julii Kuczyńskiej, influencerki modowej w Polsce, z globalnym serwisem zakupowym online należącym do Alibaba Group.

Kolekcja zostanie zaprezentowana 3 września w ramach partnerstwa AliExpress z Flesz Fashion Night. Termin pokazu zbiega się w czasie z coroczną promocją AliExpress pod hasłem "Tydzień znanych marek".

Dzięki nawiązaniu współpracy z Flesz Fashion Night – jednym z najpopularniejszych wydarzeń w polskim świecie mody – oraz Maffashion, AliExpress pogłębia swoje relacje z polskim światem miłośników mody. Kapsułowa kolekcja Maffashion x AliExpress jest odzwierciedleniem najnowszych trendów i zostanie zaprezentowana na Flesz Fashion Night.

Pierwotnie znany z szerokiego asortymentu i doskonałego stosunku jakości do ceny, AliExpress coraz częściej współpracuje z lokalnymi projektantami oraz autorytetami z branży mody. W marcu AliExpress był wiodącym partnerem Krakow Fashion Week, pomagając promować wydarzenie w ponad 200 krajach na świecie za pośrednictwem streamu. Dzięki tym działaniom, AliExpress coraz częściej staje się źródłem inspiracji oraz wyznacza kierunek w rozwoju branży modowej w Polsce.

- Moda pozostaje kluczowym sektorem dla AliExpress i jesteśmy dumni, że możemy wspierać młodych polskich projektantów poprzez udostępnianie im platformy do prezentowania ich kreatywnych pomysłów klientom AliExpress z całego świata, który są świadomi najnowszych trendów – powiedział Gary Topp, senior operation manager w AliExpress.

Tuż przed Flesz Fashion Night, AliExpress przygotowało dla swoich klientów w Polsce specjalną promocję pod hasłem "Tydzień znanych marek". Promocja będzie obowiązywała od 26 do 30 sierpnia i w czasie jej trwania wybrane produkty będzie można kupić nawet do 50% taniej. Użytkownicy, którzy jeszcze nigdy nie zrobili zakupów przez serwis AliExpress będą mogli zaoszczędzić $4 na zamówieniach powyżej $5 używając kodu FLESZ na stronie AliExpress lub w aplikacji mobilnej.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }