IKEA prezentuje nowy katalog

Sieć ma nadzieję, że dostarczy on mnóstwa nowości, inspiracji i pomysłów do domów wielu Polaków.

W najnowszym katalogu IKEA już na okładce zachęca, żeby się dobrze i wygodnie wyspać. Nowy sezon jest również pełen nasyconych barw, trendów i geometrycznych wzorów.

Katalog 2020 to prawie 300 kolorowych stron pełnych atrakcyjnych dodatków, gotowych rozwiązań oraz praktycznych porad dotyczących wyposażenia domu. Można znaleźć w nim wiele inspiracji oraz podpowiedzi zestawień stylistycznych czy kolorystycznych kompozycji do domu, a także wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, jak okładkowa pościel Kungsblomma, która została wykonana z materiałów przyjaznych środowisku, czyli lyocellu – włókna celulozowego i bawełny ze zrównoważonych upraw, bez użycia rozjaśniaczy optycznych.

IKEA prezentuje także nową serię głośników Symfonisk, które spełniają podwójną funkcję: lampy lub półki.

Ponadto by być jeszcze bliżej klientów w różnych częściach świata, IKEA zaprosiła grupę projektantów z kilku wybranych krajów, którzy mieli za zadanie zaprojektować wnętrze najbardziej pasujące do specyfiki ich rynku i potrzeb jego mieszkańców. Do eksperymentu o nazwie Lab Home dołączyli projektanci IKEA z Hiszpanii, Chin, Niemiec, USA oraz Polski – reprezentowanej przez Katarzynę Jaros–Puzio oraz Katarzynę Kosibę-Seweryn. Punktem wyjścia dla wszystkich było mieszkanie o tym samym układzie pomieszczeń oraz taka sama rodzina, która miałaby w nim zamieszkać.

Nowy Katalog IKEA 2020 to również nowa forma dystrybucji. Obecnie, IKEA testuje różne rozwiązania dotyczące jego dostarczania na poszczególnych rynkach na świecie, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów.

W Polsce, nowy katalog w wersji papierowej jest dostępny na zamówienie, w tym roku nie ma prowadzonej dystrybucji bezpośrednio do domów klientów. Klubowicze IKEA Family mogą bezpłatnie zamówić swój egzemplarz na stronie IKEA.pl/nowyKatalog i odebrać go w wybranym saloniku Kolportera lub sklepie IKEA. Wersja cyfrowa nowego katalogu, identyczna z papierową, dostępna jest dla wszystkich na IKEA.pl/katalog.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }