"Kroi się coś wyjątkowego…"

Pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa producenta wędlin marki Balcerzak.

Firma Balcerzak, producent wędlin marki Balcerzak, ruszyła z nową odsłoną wizerunkowej kampanii reklamowej.

- Celem aktualnych działań komunikacyjnych jest przedstawienie konsumentom szerokiego asortymentu produktów, idealnych na każdą okazję, odpowiadających na różne potrzeby. Przy pomocy tej kampanii chcemy wzmacniać wiarygodność marki Balcerzak, której produktami z przyjemnością i dumą można dzielić się z bliskimi podczas wspólnych biesiad i spotkań rodzinnych – mówi Agata Misiorna, dyrektor ds. marketingu w firmie Balcerzak.

Najnowsza kampania utrzymana jest w klimacie poprzedniego filmu, który koncentrował się na pokazaniu kompetencji firmy jako zaufanego wytwórcy wędlin suchych i dojrzewających.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji (stacje ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz na platformach VOD. Akcja promocyjna potrwa kilka miesięcy.

Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Just, a produkcją zajęła się firma Opus Film. Za planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych firmy Balcerzak odpowiada agencja mediowa U2 Media, należąca do grupy IPG Mediabrands.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }