Durex z nową strategią wizerunkową

Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy.

Efektem nowej strategii wizerunkowej marki była kampania Gorące Letnie Noce, która trwała od połowy czerwca do końca sierpnia.

Została ona oparta na piosence "Bez słów", powstałej przy współpracy z zespołem The Dumplings, w składzie: Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz teledysku w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowanego przez Papaya Films.

Kampania była elementem zmiany postrzegania marki na bardziej lifestylową oraz zaangażowaną społecznie, mówiącą o edukacji i otwartości na tematy związane z seksem.

Projekt miał zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, a wszystko to z zachowaniem bezpieczeństwa własnego oraz innych, w którym pomóc mogą produkty marki Durex.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }