Marsjanki ruszają z kampanią

Promowane są w niej trzy najnowsze produkty marki - Marsjanki Futura.

19 sierpnia pod hasłem "Aby pewnego dnia nas przerosły" ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki Futura z portfolio firmy Walmark.

Nową linię tworzą trzy produkty różniące się pod kątem doboru składników, przeznaczone do wspierania prawidłowego rozwoju dzieci w zależności od grupy wiekowej. 

Przetarg na obsługę kampanii nowych Marsjanek Futura wygrały cztery agencje należące do Group One.

Mediaplus odpowiada za opracowanie strategii i działania digital, SalesTube za działania SEO, SEM, programmatic i kampanię paid social. Serviceplan Health zrealizuje aktywację dla konsumentów oraz konkurs z wykorzystaniem Instagrama, natomiast agencja Labcon odpowiedzialna jest za działania PR i współpracę z Influencerami.

Joanna Hamdan 9375 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }